OKOSTANTEREM – DIGITÁLIS KÖRNYEZET MEGTEREMTÉSE

A Digitális Oktatási Stratégiában (DOS) fontos, hogy ne a hagyományos oktatás digitális eszközökkel támogatott változata legyen, hanem egy olyan koncepció, amely szemléletmódjában, módszertanaiban, követelményrendszerében is új oktatási környezetet hoz létre.

Ezen oktatási koncepció segítségével az információk korszerűen, számos vizuális elemmel kiegészítve jutnak el a tanulókhoz, mely segíti a tananyagok könnyebb megértését, valamint a tudás egyszerű és gyors felmérését. Ez a visszacsatolás lehetőséget ad a tanároknak csoportbontásra, a jól teljesítők kiemelésére, valamint a lemaradók felzárkóztatására. Az infokommunikációs eszközök, a variálhatóságot biztosító tanterem koncepciók és az ezen oktatási szemlélet mind az új oktatási környezet megteremtését segítik elő.

INFOKOMMUNIKÁCIÓS ESZKÖZÖK

Legmodernebb technológiák korlátlan lehetőséget biztosítanak, hogy vidám, ötletes és még izgalmasabb legyen a tudásanyag a diákok számára a pedagógusok pedig könnyebben ellenőrizhetik és személyre szabottan segíthetik a tanulóikat.

Tovább

TANTEREM KONCEPCIÓK

Célunk, hogy a bútorainkkal az intézmények megtervezzék az oktatási tereiket melyek segítik az interaktívabb és rugalmasabb tanulási terek életre keltését. A tanítás-tanulás folyamatában a bútorok elrendezése jelentős szereppel bír, fontos a variálhatóság a diákok életkorának való megfelelőség.

Tovább

Iratkozzon fel hírlevelünkre!