TÖRTÉNETÜNK

Cégünket 1991-ben családi vállalkozásként alapították. A kezdetben kicsiben, szűk termékkínálattal induló vállalkozás pár év intenzív fejlődése nyomán piacvezetővé vált az iskolabútorok területén. Ehhez kapcsolódóan fejlődött ki az oktatási intézmények komplett berendezését jelentő szállítási program, valamint a további üzletágak. Mára az intézményi bútorozás egyik vezető gyártójává emelkedtünk az oktatás, a vendéglátás, a közigazgatás és a kommunális szolgáltatások kiszolgálására. Kereskedelmünk a HoReCa szektor, az oktatási intézmények, ipari vállalkozások, közületi partnerek és a törzsvásárlói kör kiszolgálásán kívül a pályázatok elnyerésén, lakossági vásárlók kiszolgálásán, valamint a közeli országokba irányuló exporton is dolgozik. Kereskedelmi és gyártói tevékenységünk teljes egészében, több mint 130 embert foglalkoztatva a mintegy 15.000 m2 területű zsámbéki telephelyen folyik, így az üzemek és az iroda közötti anyagfolyam és kommunikáció a legközvetlenebb.

MINŐSÍTÉSEK

Cégünk hivatalos minőségpolitikája a vevői igények által meghatározott igényszint maradéktalan teljesítését helyezi előtérbe, melynek alárendeli a teljes tervezési, gyártási és ellenőrzési folyamatot, ide értve a kereskedelmi kiszolgálás adminisztrációját is. Ennek rendszerét 2003-tól az ISO 9001 szabvány előírásai alapján állítottuk föl és működtetjük, jelenleg pedig az E-COM Cert tanúsítja. Az ISO 14001 és az MSZ 28001 szabványok követelményeit 2015-ben integráltuk irányítási rendszerünkbe, nagyobb figyelmet fordítva ezáltal a környezet védelmére, és a biztonságos és egészséges munkavégzésre.